Προχωρούν τα σχέδια για τη μεταφορά λιμανιού στην Εύβοια – Ποιό λιμάνι αφορά

Προχωρούν οι διαδικασίες του έργου “Μεταφορά λιμένος Νέων Στύρων”, καθώς τέθηκε σε δημόσια διαβούλευση μέχρι τις 13/07/2023, η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων.

Φορέας του έργου είναι ο Οργανισμός Λιμένων Νομού Εύβοιας.

Το κόστος των παρεμβάσεων υπολογίζεται στα 1,4 εκατ. ευρώ.

Το προτεινόμενο έργο αφορά την μεταφορά (αλλαγή θέσης) της λειτουργίας του προβλήτα επιβατικών πλοίων από το κέντρο της πόλης των Νέων Στύρων, εκτός του οικιστικού ιστού και πιο συγκεκριμένα στα βόρεια εξωτερικά κρηπιδώματα του υφιστάμενου αλιευτικού καταφυγίου.

Τα προτεινόμενα λιμενικά έργα περιλαμβάνουν:

Προχωρούν οι διαδικασίες του έργου  “Μεταφορά λιμένος Νέων Στύρων”, καθώς τέθηκε σε δημόσια διαβούλευση μέχρι τις 13/07/2023, η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων.

Φορέας του έργου είναι ο Οργανισμός Λιμένων Νομού Εύβοιας.

Το κόστος των παρεμβάσεων υπολογίζεται στα 1,4 εκατ. ευρώ.

Το προτεινόμενο έργο αφορά την μεταφορά (αλλαγή θέσης) της λειτουργίας του προβλήτα επιβατικών πλοίων από το κέντρο της πόλης των Νέων Στύρων, εκτός του οικιστικού ιστού και πιο συγκεκριμένα στα βόρεια εξωτερικά κρηπιδώματα του υφιστάμενου αλιευτικού καταφυγίου.

Τα προτεινόμενα λιμενικά έργα περιλαμβάνουν:

ADVERTISEMENT

• Διαμόρφωση τριών (3) ραμπών πλάτους 12 m έκαστη, για την πρυμνοδέτηση των ferry boats επί των υφιστάμενων κρηπιδωμάτων. Το μήκος του πλοίου σχεδιασμού εξετάζεται κατά την παρούσα σε LOA = 90 m.

• Κατασκευή εσωτερικής κρηπίδωσης με χρήση διάταξης στήλης τεχνητών ογκολίθων (τ.ο.) από σκυρόδεμα στο εσωτερικό (δυτικό) τμήμα του υφιστάμενου λιθόρριπτου κυματοθραύστη. Με την εν λόγω παρέμβαση θα δίνεται η δυνατότητα πλαγιο-πρυμνοδέτησης στην ακραία ΝΔ θέση ελλιμενισμού των ferry boats. Επιλέγονται διαστάσεις κάτοψης 80 x 4 m (μήκος x πλάτος).

• Βυθοκόρηση έμπροσθεν του υφιστάμενου κρηπιδώματος μέχρι τη στάθμη των -4,0 m για την εξασφάλιση ασφαλούς βάθους λιμενολεκάνης (εκτιμάται ότι τα εξυπηρετούμενα ferry boats διαθέτουν βύθισμα περί τα 3,0m).

• Ασφαλτόστρωση και διαγράμμιση του χερσαίου χώρου, έκτασης περί τα 4,4 στρ. Επί της εν λόγω περιοχής διαμορφώνονται α) λωρίδες κυκλοφορίας των οχημάτων, β) ουρά αναμονής προς επιβίβαση κατά μήκος των κρηπιδωμάτων και γ) χώρος προσωρινής στάθμευσης οχημάτων.

• Κτιριολογικό πρόγραμμα το οποίο αποτελείται από τις αναγκαίες υποδομές εκδοτηρίου εισιτηρίων, WC και δύο (2) φυλάκια εισόδου-εξόδου του λιμένα.

• Περίφραξη του λιμένα κατά μήκος του παραλιακού δρόμου (με πρόβλεψη θυρών εισόδου και εξόδου πλησίον των χωροθετούμενων φυλακίων) καθώς και κατά μήκος του εν επαφή χερσαίου χώρου του υφιστάμενου αλιευτικού καταφυγίου. Η συνολική περίφραξη εκτιμάται ότι εκτείνεται περί τα 175 m.

Προχωρούν οι διαδικασίες του έργου “Μεταφορά λιμένος Νέων Στύρων”, καθώς τέθηκε σε δημόσια διαβούλευση μέχρι τις 13/07/2023, η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων.

Φορέας του έργου είναι ο Οργανισμός Λιμένων Νομού Εύβοιας.

Το κόστος των παρεμβάσεων υπολογίζεται στα 1,4 εκατ. ευρώ.

Το προτεινόμενο έργο αφορά την μεταφορά (αλλαγή θέσης) της λειτουργίας του προβλήτα επιβατικών πλοίων από το κέντρο της πόλης των Νέων Στύρων, εκτός του οικιστικού ιστού και πιο συγκεκριμένα στα βόρεια εξωτερικά κρηπιδώματα του υφιστάμενου αλιευτικού καταφυγίου.

Τα προτεινόμενα λιμενικά έργα περιλαμβάνουν:

ADVERTISEMENT

  • Διαμόρφωση τριών (3) ραμπών πλάτους 12 m έκαστη, για την πρυμνοδέτηση των ferry boats επί των υφιστάμενων κρηπιδωμάτων. Το μήκος του πλοίου σχεδιασμού εξετάζεται κατά την παρούσα σε LOA = 90 m.
  • Κατασκευή εσωτερικής κρηπίδωσης με χρήση διάταξης στήλης τεχνητών ογκολίθων (τ.ο.) από σκυρόδεμα στο εσωτερικό (δυτικό) τμήμα του υφιστάμενου λιθόρριπτου κυματοθραύστη. Με την εν λόγω παρέμβαση θα δίνεται η δυνατότητα πλαγιο-πρυμνοδέτησης στην ακραία ΝΔ θέση ελλιμενισμού των ferry boats. Επιλέγονται διαστάσεις κάτοψης 80 x 4 m (μήκος x πλάτος).
  • Βυθοκόρηση έμπροσθεν του υφιστάμενου κρηπιδώματος μέχρι τη στάθμη των -4,0 m για την εξασφάλιση ασφαλούς βάθους λιμενολεκάνης (εκτιμάται ότι τα εξυπηρετούμενα ferry boats διαθέτουν βύθισμα περί τα 3,0m).
  • Ασφαλτόστρωση και διαγράμμιση του χερσαίου χώρου, έκτασης περί τα 4,4 στρ. Επί της εν λόγω περιοχής διαμορφώνονται α) λωρίδες κυκλοφορίας των οχημάτων, β) ουρά αναμονής προς επιβίβαση κατά μήκος των κρηπιδωμάτων και γ) χώρος προσωρινής στάθμευσης οχημάτων.
  • Κτιριολογικό πρόγραμμα το οποίο αποτελείται από τις αναγκαίες υποδομές εκδοτηρίου εισιτηρίων, WC και δύο (2) φυλάκια εισόδου-εξόδου του λιμένα.
  • Περίφραξη του λιμένα κατά μήκος του παραλιακού δρόμου (με πρόβλεψη θυρών εισόδου και εξόδου πλησίον των χωροθετούμενων φυλακίων) καθώς και κατά μήκος του εν επαφή χερσαίου χώρου του υφιστάμενου αλιευτικού καταφυγίου. Η συνολική περίφραξη εκτιμάται ότι εκτείνεται περί τα 175 m
  • Διαμόρφωση πεζοδρόμησης για την διευκόλυνση της μετακίνησης των επιβατών με πρόβλεψη κατασκευής ραμπών για την πρόσβαση από ΑμεΑ. Προβλέπεται επιπλέον η πλακόστρωση τμημάτων του χερσαίου χώρου για τον καλύτερο διαχωρισμό των περιοχών προσωρινής στάθμευσης των οχημάτων στον χώρο αναμονής του λιμένα.
  • Φύτευση πρασίνου για την αισθητική αναβάθμιση του χερσαίου χώρου του επιβατικού λιμένα, και τον ταυτόχρονο διαχωρισμό μεταξύ των διαμορφονώμενων λειτουργικών χώρων του λιμένα (πχ περίφραξη, λωρίδες αναμονής οχημάτων, κλπ.).

Πηγή


Δημοσιεύτηκε

σε

από

Ετικέτες:

Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *